wirtualny spacer Matterport Warszawa a360.pl

Profil firmy w Google i wirtualny spacer Matterport przyciąga klientów

Prezentacja 01

Mam brata, mieszka w Niemczech, jest kamieniarzem. Opracowaliśmy zupełnie nowa technologię promocji tego biznesu w Internecie.

Jeśli ktoś czegoś szuka, Google pokazuje w wynikach najlepsze firmy w promieniu 20 km, według własnych kryteriów oceny. Jeśli firma nie ma profilu w Google Maps, nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Aby uzyskać najlepszy wynik, profil firmy musi być poprawnie wypełniony.

Profil firmy w Google Maps zawiera następujące informacje o firmie:

Nazwa firmy, Kategoria działalności, Data otwarcia, Dane kontaktowe, Numer telefonu, Witryna, Profile społecznościowe – X, YouTube, Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, TikTok, Obsługiwany obszar, Godziny otwarcia, Podane przez firmę, Opinie, Wiadomości,Zdjęcia, Analityka, Produkty, Usługi, Aktualizacji: Aktualizacja, Oferta, Wyrażenie – wszystko ma wpływ…

Regularne aktualizowanie profilu Google Moja Firma to prosty sposób na poprawę widoczności firmy w wyszukiwarce, budowanie zaufania wśród potencjalnych klientów i zwiększenie liczby odwiedzających. Na pozycję w rankingu wpływają między innymi:

  1. Dokładność i spójność informacji: Wszystkie dane na profilu mają być poprawne i aktualne, w tym godziny otwarcia, adres, numer telefonu i kategoria działalności.

  2. Recenzje i opinie klientów: Zbieranie pozytywnych opinii od klientów oraz regularne odpowiadanie na recenzje znacząco wpływa na reputację i ranking firmy.

  3. Jakość i ilość zdjęć: Regularne dodawanie wysokiej jakości zdjęć do profilu przyciągną więcej uwagi i zwiększa zaangażowanie użytkowników.

  4. Posty i aktualizacje: Publikowanie aktualnych informacji, ofert specjalnych, wydarzeń czy nowości związanych z firmą zwiększy zainteresowanie i zaangażowanie klientów.

  5. Lokalne SEO: Wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych, zwłaszcza tych związanych z lokalizacją firmy, poprawi jej widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.

  6. Interakcje z użytkownikami: Regularne odpowiadanie na pytania klientów oraz uczestnictwo w dyskusjach może budować zaufanie i pozytywny wizerunek firmy.

Dbanie o te elementy nie tylko zwiększy widoczność firmy w Google, ale również buduję silną i zaufaną markę wśród potencjalnych klientów.

 

Kam-Mak – biuro  https://maps.app.goo.gl/X5ULEUzwQw24NDfP7 Cmentarz Parafii Św. Andrzeja Boboli https://maps.app.goo.gl/4FDrxTGPDBxXvFEL6

Spójrzmy na zwykły cmentarz do analizy. Cmentarz Komunalny Północny Kazimierza Wóycickiego 14, 01-938 Warszawa https://maps.app.goo.gl/XYKTV6wkwFVSrdeX6 

2253 zdjęcia, 12 filmów, 5 zdjęć sferycznych. Zdjęcia sferyczne – to jest ulubiona technologia Google. Najlepiej prezentowany na Google Maps. 

Co ma firma z branży obok – firma Hades – https://www.google.com/maps/contrib/109539893760754364869 z lis 2018 do dd zdjęć 5 909  wyświetleń 19 778 789 – 3348 wyświetleń/zdjęcie – niech 0.1% widzów zamieni się w klientów =3,4. – Każde zdjęcie przyciągnęło już określoną liczbę klientów – 5 909 x 3.4 po nad 18 000 klientów.

Z tego możemy wywnioskować, że pod pewnymi warunkami już wykonana praca nadal przyciąga nowych klientów. Prawie jak polecenie od znajomego.

W Internecie klient kupuje oczami – produkt musi być zaprezentowany w najlepszy możliwy sposób, a firma ma wzbudzać zaufanie. Wizerunek firmy ma w tym przypadku ogromne znaczenie.

Publicznie dostępne profile cmentarzy są wykorzystywane do przyciągania nowych klientów. Na ich profilach publikowane są materiały foto/wideo/tekst. Każdy materiał jest publikowany z profilu firmy. W ten sposób klienci, którzy są zainteresowani opublikowanym materiałem, jednym kliknięciem uzyskują pełną informację o firmie.

Sieć jest budowana wokół profilu firmy – najpierw najbliższe lokalizacje, a następnie bardziej odległe. Umieszczenie informacji o firmie w możliwie najciekawszy sposób, ale tak aby konkurencja nie mogła zrobić nic złego. (Konkurenci starają się, jeśli to możliwe, złożyć skargę do Google i poprosić o usunięcie zdjęć / filmów, które nie mają nic wspólnego z terytorium, na którym zostały opublikowane.) Celem jest przyciąganie nowych klientów.

Przykład: cm Radzymin https://maps.app.goo.gl/ui5BKxbyihLq5L8WA cm Zielonka https://maps.app.goo.gl/NJEoCW1a6y7djj4u8

z nieba do sklepu https://maps.app.goo.gl/TpCARJYSiTfeufwJ9 Biuro: https://maps.app.goo.gl/o8ABJNJP88MPABig6

połączone zdjęcia https://maps.app.goo.gl/9yvYPdkaeT1aSeDx8

Plan wdrożenia:

Korekta informacji o profilu firmy:

1. Audyt profilu firmy – opis, kategoria, usługi zgodnie z wyznaczonymi celami
2 Uzupełnienie/dostosowanie treści profilu firmy zgodnie z wymaganiami Google, oraz SEO(search engine optimization)


Dodawanie informacji do profili obiektów:
1 ujednolicenie obiektów – określenie parametrów – powierzchnia i inne, przybliżony koszt
2 otrzymanie materiałów medialnych – robienie zdjęć/filmów, zdjęć/filmów sferycznych/filmów z drona
3 obróbka materiałów medialnych, przygotowanie do publikacji
4 koordynacja planu publikacji materiałów na profilach obiektów.
5 publikowanie zdjęć sferycznych/płaskich, wideo, tekstów

Cena

Skanowanie od 500 zł (100m^2) dotyczy przestrzeni biuro, magazyn itd. 1 skan 50zł – skanowanie w technologii Matterport

Film 30 sekund 1- 300zl, 2- 2×250 zł, 3 i więcej x200zł

Zdjęcia/wideo z dronu – 20 min lotu 400zł + postprodukcja: filmy 200zł 30sek, zdjęcia sferyczne 50zł oraz tworzenie spaceru wirtualnego.