Kamieniarstwo
Jeśli ktoś czegoś szuka, Google pokazuje w wynikach najlepsze firmy w promieniu 20 km, według własnych kryteriów oceny. Jeśli firma nie ma profilu w Google Maps, nie pojawia się w wynikach wyszukiwania.
Aby uzyskać dobry wynik, profil firmy musi być poprawnie wypełniony. Twoja firma musi być zgodna ze wskazówkami dotyczącymi jakości Google, aby mogła pojawiać się w Mapach, wyszukiwarce i innych usługach Google.
Wszystkie zasady i wytyczne dotyczące Profilu Firmy
Nazwa firmy, Kategoria działalności, Data otwarcia, Dane kontaktowe, Numer telefonu, Witryna, Profile społecznościowe – X, YouTube, Facebook, Instagram, Linkedln, Pinterest, TikTok, Obsługiwany obszar, Godziny otwarcia, Podane przez firmę, Opinie, Wiadomości,Zdjęcia, Analityka, Produkty, Usługi, Aktualizacji: Aktualizacja, Oferta, Wydarzenie – wszystko ma wpływ…
Regularne aktualizowanie profilu Google Moja Firma to prosty sposób na pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce, budowanie zaufania wśród potencjalnych klientów i zwiększenie liczby odwiedzających. Na pozycję w rankingu wpływają między innymi:
-
Dokładność i spójność informacji: Wszystkie dane na profilu mają być poprawne i aktualne, w tym godziny otwarcia, adres, numer telefonu i kategoria działalności.
-
Recenzje i opinie klientów: Zbieranie pozytywnych opinii od klientów oraz regularne odpowiadanie na recenzje znacząco wpływa na reputację i ranking firmy.
-
Jakość i ilość zdjęć: Regularne dodawanie wysokiej jakości zdjęć/filmów do profilu przyciągną więcej uwagi i zwiększa zaangażowanie użytkowników.
-
Posty i aktualizacje: Publikowanie aktualnych informacji, ofert specjalnych, wydarzeń czy nowości związanych z firmą zwiększy zainteresowanie i zaangażowanie klientów.
-
Lokalne SEO: Wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych, zwłaszcza tych związanych z lokalizacją firmy, wpływa na pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania.
-
Interakcje z użytkownikami: Regularne odpowiadanie na pytania klientów oraz uczestnictwo w dyskusjach może budować zaufanie i pozytywny wizerunek firmy.
Praca z wizytówką firmy
Kam-Mak – biuro https://maps.app.goo.gl/X5ULEUzwQw24NDfP7 wystawa Cmentarz Parafii Św. Andrzeja Boboli https://maps.app.goo.gl/4FDrxTGPDBxXvFEL6
Cmentarz Wołomin CM Wołomon Spójrzmy na zwykły cmentarz do analizy. Cmentarz Komunalny Północny Kazimierza Wóycickiego 14, 01-938 Warszawa https://maps.app.goo.gl/1UwL1K3uDB83MRaCA
2253 zdjęcia, 12 filmów, 5 zdjęć sferycznych. Zdjęcia sferyczne – to jest ulubiona technologia Google. Najlepiej prezentowany na Google Maps.
Co ma firma z branży obok – z lis 2018 do dd zdjęć 5 970 wyświetleń 20 194 301 – 3382 wyświetleń/zdjęcie – niech 0.01% widzów zamieni się w klientów =0,34. – Każde zdjęcie przyciągnęło już określoną liczbę klientów – 5 970 x 0.34 po nad 2029 klientów.
Z tego możemy wywnioskować, że pod pewnymi warunkami już wykonana praca nadal przyciąga nowych klientów. Prawie jak polecenie od znajomego.
W Internecie klient kupuje oczami – produkt musi być zaprezentowany w najlepszy możliwy sposób, a firma ma wzbudzać zaufanie. Wizerunek firmy ma w tym przypadku ogromne znaczenie.
Tu może być Twoja firma Ty może byc2 Tu może być 3
Publicznie dostępne profile cmentarzy są wykorzystywane do przyciągania nowych klientów. Na ich profilach publikowane są materiały foto/wideo/tekst. Każdy materiał jest publikowany z profilu firmy. W ten sposób klienci, którzy są zainteresowani opublikowanym materiałem, jednym kliknięciem uzyskują pełną informację o firmie.
Sieć jest budowana wokół profilu firmy – najpierw najbliższe lokalizacje, a następnie bardziej odległe. Umieszczenie informacji o firmie w możliwie najciekawszy sposób, ale tak aby konkurencja nie mogła zrobić nic złego. (Konkurenci starają się, jeśli to możliwe, złożyć skargę do Google i poprosić o usunięcie zdjęć / filmów, które nie mają nic wspólnego z terytorium, na którym zostały opublikowane.) Celem jest przyciąganie nowych klientów.
Przykład: cm Radzymin https://maps.app.goo.gl/ui5BKxbyihLq5L8WA cm Zielonka https://maps.app.goo.gl/NJEoCW1a6y7djj4u8
z nieba do sklepu https://maps.app.goo.gl/TpCARJYSiTfeufwJ9 Biuro: https://maps.app.goo.gl/o8ABJNJP88MPABig6
połączone zdjęcia https://maps.app.goo.gl/9yvYPdkaeT1aSeDx8
Plan wdrożenia:
Korekta informacji o profilu firmy:
1. Audyt profilu firmy – opis, kategoria, usługi zgodnie z wyznaczonymi celami
2 Uzupełnienie/dostosowanie treści profilu firmy zgodnie z wymaganiami Google, oraz SEO(search engine optimization)
Dodawanie informacji do profili obiektów:
1 ujednolicenie obiektów – określenie parametrów – powierzchnia i inne, przybliżony koszt
2 otrzymanie materiałów medialnych – robienie zdjęć/filmów, zdjęć/filmów sferycznych/filmów z drona
3 obróbka materiałów medialnych, przygotowanie do publikacji
4 koordynacja planu publikacji materiałów na profilach obiektów.
5 publikowanie zdjęć sferycznych/płaskich, wideo, tekstów
Cena
Skanowanie od 500 zł (100m^2) dotyczy przestrzeni biuro, magazyn itd. 1 skan 50zł – skanowanie w technologii Matterport
Film 30 sekund 1- 300zl, 2- 2×250 zł, 3 i więcej x200zł
Zdjęcia/wideo z dronu – 20 min lotu 400zł + postprodukcja: filmy 200zł 30sek, zdjęcia sferyczne 50zł oraz tworzenie spaceru wirtualnego.